آهنگ جدید مجید خراطها به نام «شاید چشماتو وا کردی و دیدی»Musicdel | موزیکدل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 3 شهريور 1402
بازدید : 745
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

متن آهنگ شاید چشماتو وا کردی و دیدی مجید خراطها

چشماتو وا کن من رو به روتم
هنوزم کل دنیارو نمیدم به تار موتم
حالا که چشمتو بستی به اشکای من عادت کن
یا چشم وا کن دلم خوش شه خودت حالا قضاوت کن
شاید چشماتو وا کردی و دیدی
دروغ بود هر چی که از من شنیدی
کجایی که با این چشمای خیسم
ببینی پشت عکسات مینویسم
شاید از بودن من خسته بودی
که تو این عکس چشاتو بسته بودی
این عکسم چه بد افتاده بودم
از اون روز از چشات افتاده بودم
چشماتو وا کن حالا که هستم
نیستی تو بارون عکست تو دستم
پاتوق همیشگیمون تا دلم میگیره میرم
قاب عکست توی دستم عکس تنهایی میگیرم
همون جای قدیمم با چه حالی
منو بارون و عکست جات خالی
میام پیشت گلم حتما به زودی
هوا بارونیه‌ ای کاش بودی

 

https://musicdel.ir/single-tracks/163872/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com